Rajd Kołobrzeski kontakt z redakcją mapa portalu bazar-motocyklowy.pl | ||||
Strona główna Premiery rynkowe Porady redakcji Podróż i technologie Rynek paliw w Polsce śledź nas: | ||||
Części motocyklowe Enduro 7 Polska » BMW szukuje się do walki z modelem Q7 od Audi. Niemcy zaskoczą? » | ||||
Uterenowione niemieckie kombi. VW Cross Lavida »Premiery rynkowe, Opublikowane: 12.09.2013r. | Bartłomiej Suwalczyk Fotografia: materiały prasowe « Nowa Skoda Rapid Spaceback BMW z modelem 4 i pakietem M Performance » VW zaprezentował nowe uterenowione kombi i nie jest to ani VW Passat, ani Golf w wersji Variant. Model Cross Lavida to konstrukcja bazująca na oremierowym Grand Lavida, ale zmian w porównaniu do wersji standardowej jest naprawdę dużo.
Cross Lavida wpada europejski w trend uterenowionych aut osobowychVW Cross Lavida wygląda na model, który poddaje się narastającym trendom europejskim. Klienci coraz chętniej sięgają po uterenowione auta osobowe, zapewniające odpowiednie osiągi w nieco bardziej ekstremalnych warunkach. Taka jest też nowa konstrukcja zaproponowana przez niemiecki koncern. Cross Lavida zdaniem ekspertów z branży motoryzacyjnej prezentuje się w tym segmencie mimo wszystko dość przeciętnie. Wersja podstawowa modelu Grand Lavida pozwala na dość szczegółową konfigurację oraz wybór jednostek napędowych właściwie z całej gamy silnikowej VW. Niestety w przypadku uterenowionego Cross Lavida do dyspozycji kierowcy będzie wyłącznie jedna jednostka, tj. czterocylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,4 l (140 KM). Klienci mogą mimo wszystko dokonać wyboru między skrzynią automatyczna typu DSG lub manualną. Nadwozie zostało zmodyfikowane w tradycyjny sposób dla aut z tej kategorii. Na karoserii pojawiło się wiele plastikowych nakładek, które mają ochraniać nadwozie przed potencjalnymi uszkodzeniami. Poza tym w środku znajdziemy kilka dodatkowych systemów bezpieczeństwa, a w tym ten pozwalający na monitoring ciśnienia w oponach oraz kilka innych. Cross Lavida zostało podniesione o trzydzieści milimetrów w stosunku do swojego konwencjonalnego brata, co powinno znacząco wpłynąć na komfort jazdy w terenie.
Subskrybuj nas: Dołącz na Facebooku Śledź kanał subskrypcji RSS
Czytaj także: Nowa Toyota GT86 » Premiera Camaro » Odświeżony XJ » BMW M4 Coupe » Wszystkie najnowsze aktualności związane z premierami motoryzacyjnymi znajdziesz w dziale: "Premiery". Poza tym również: , ,
Komentarze naszych czytelników (artykuł skomentowany: 2 razy)Dodawanie nowych komentarzy do tej publikacji zostało zablokowane. Użytkownik: Sant (komentował 2 artykuły) W kwestii wizualnej nie mam większych uwag, chociaż jeśli mam się przyczepić, to zupełnie nie pasują mi felgi. Poza tym w porządku, szczególnie wygląda przód - masywny, zwarty i o klasycznych kształtach. Może się podobać. ,
Użytkownik: Allroad_1989 (komentował 2 artykuły) 1,4 TSI w tak dużej maszynie? Prawdopodobnie rozrząd do wymiany po pierwszych kilkudziesięciu tysiącach kilometrów. Wygląd taki sobie, dziwnie wyglądają dla mnie chromowane relingi. Poza tym - jak na teren to chyba zawieszenie powinno być wyższe.
|
Porsche pro-ekologiczne → VW zaprezentował nowego Golfa R → Ogłoszenia motoryzacyjne → NASZE WYRÓŻNIENIE BMW przywróci dawny blask serii 8? To jeszcze nie potwierdzone Z informacji napływających z zagranicznych mediów wynika, że BMW rozważa wprowadzenie modelu z serii 8 do produkcji, ale przynajmniej na razie [...] → Audi S8 i A 8 po liftingu. Niemiecki producent odświeża wizerunek limuzyn Niemiecki koncern Audi zdecydował się na odświeżenie swojej flagowej limuzyny. Nowe Audi A8 zyska nie tylko poprawioną sylwetkę, ale i nowe dodatki [...] → |
Copyright © 2020 wszystkie prawa zastrzeżone przez bazar-motocyklowy.pl | Rajd Kołobrzeski | kontakt z redakcją | mapa portalu bazar-motocyklowy.pl |